6.1. Πολιτική Ακυρώσεων & Επιστροφών
1. Ακύρωση Παραγγελίας
Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του μόνο εφόσον δεν έχει αποσταλεί, δεν έχει εξοφληθεί με αντικαταβολή και δεν πρόκειται για ειδική παραγγελία.
Για την ακύρωση απαιτείται τηλεφωνική επικοινωνία με το Crisko.gr, αναφέροντας τον κωδικό παραγγελίας. Μετά την επιβεβαίωση της ακύρωσης, ο πελάτης θα λάβει σχετικό ενημερωτικό μήνυμα.
2. Προϋποθέσεις Επιστροφής Προϊόντων
• Δεκτές επιστροφές εντός 48 ωρών από την παραλαβή
• Το προϊόν πρέπει να είναι άθικτο, σφραγισμένο, πλήρες και στην αρχική του συσκευασία
• Η συσκευασία δεν πρέπει να έχει καταστραφεί ή αλλοιωθεί
• Η επιστροφή πρέπει να παραληφθεί από τις εγκαταστάσεις μας εντός 7 ημερών από την παράδοση στον πελάτη
Επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές όταν:
• Το προϊόν είναι κατεστραμμένο, ατελές ή με εμφανή σημάδια χρήσης
• Απουσιάζει η αρχική συσκευασία ή η επισήμανση
• Το προϊόν λήγει σε λιγότερο από 1 μήνα
• Η ετικέτα μεταφορικής έχει κολληθεί επάνω στην αρχική συσκευασία
Σε περίπτωση μη αποδεκτής επιστροφής, ο πελάτης δεν δικαιούται αποζημίωση και έχει 7 ημέρες για να παραλάβει το προϊόν με δικά του έξοδα.
3. Διαδικασία Επιστροφής
Για να ζητήσει επιστροφή, ο πελάτης επικοινωνεί με την Εξυπηρέτηση Πελατών και παρέχει:
• Κωδικό παραγγελίας
• Περιγραφή ή κωδικό προϊόντος που θέλει να επιστραφεί
• Τρόπο αποζημίωσης (επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή με άλλο προϊόν)
Η αποστολή γίνεται με συστημένο δέμα στη διεύθυνση που θα δοθεί από την εταιρεία.
Το κόστος επιστροφής αφαιρείται από το ποσό αποζημίωσης και είναι 5€ γία δέμα μέχρι 2 κιλά.
Προϊόντα από διαφορετικές παραγγελίες δεν επιστρέφονται στο ίδιο δέμα.
4. Επιστροφές από Εξωτερικό
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές από το εξωτερικό με έξοδα της εταιρείας.
Αν ο πελάτης επιθυμεί να στείλει προϊόν από εξωτερικό, η αποστολή γίνεται αποκλειστικά με δικά του μεταφορικά έξοδα.
5. Εγγύηση
Η κάλυψη εγγύησης αφορά αποκλειστικά προϊόντα που έχουν παραδοθεί εντός Ελλάδας.